30.10.2015

Dotazy

Jak rezervovat hru ?
Jak zakoupit hru ?
Volné termíny
Změna či storno rezervace
Možnosti platby
Jaká je náročnost her ?
Jak se k vám dostanu ?
Využití slevových voucherů a kuponů
Dárkové poukazy
Firemní benefity
Fakturace firemních akcí a služeb
FKSP
Informace ke slevovým kupónům
Provozní doba
Kde najdu nabídku vašich her ?
Kolik může přijít hráčů na 1 místnost / 1 hru ?
Jak vás mohu kontaktovat ?
Jaké je sociální zázemí pro hráče?
Pro koho jsou hry určeny a přístupny?
Reklamace služby
Můj dotaz nebyl uveden v přehledu dotazů.

  • Jak rezervovat hru?

Rezervaci termínu provedete v online rezervačním systému. Pro přihlášení do rezervačního systému vytvořte svůj uživatelský profil a přihlašte se. Online kalendář k rezervaci naleznete v záložce Online rezervace.

  • Jak zakoupit hru?

Hru můžete zakoupit online v našem e-shopu, či přímo na místě při příchodu na rezervovaný termín platbou v hotovosti. V tuto chvíli není možné platit na místě přes platební terminál, lze použít na místě pouze hotovost. Využít můžete též časově omezených nabídek či slev na další návštěvu. Při zaplacení rezervace online v našem e-shopu získáváte slevu.

  • Volné termíny

Do volných termínů můžete nahlédnout v záložce Online rezervace, kde je dostupný kalendář volných termínů (i bez přihlášení).

  • Změna či storno rezervace

Změnu či storno rezervace můžete provést ve Vašem uživatelském účtu, či zanecháním zprávy v kontaktním formuláři v záložce Kontakt. Pro vrácení částky rezervovaného uhrazeného termínu je třeba zrušit rezervaci předem.

  • Možnosti platby

Hru můžete zakoupit přímo v e-shopu, kde provedete platbu převodem, či na místě v hotovosti.

  • Jaká je náročnost her?

Časový limit pro hru naleznete vždy v popisu konkrétní hry. Zde je též přehledně uvedeno, pro koho je hra určena, či zda má nějaká omezení. Hry jsou koncipovány tak, aby odpovídaly náročnosti splnění přibližně 50 procent hráčů, tedy poskytly nejen dostatečnou náročnost, ale též dostatečnou možnost splnění hráči.

  • Jak se k vám dostanu?

Autem, tramvají č. 14 a 11 či autobusem 124, 139, 188  na zastávku Pod Jezerkou. Adresu hracího místa i s mapou najdete v záložce Kontakt.

  • Využití slevových voucherů a kuponů

Slevový voucher či kupon uplatníte při online rezervaci uvedením zakoupeného čísla kuponu v rezervačním formuláři do kolonky číslo voucheru.

  • Dárkové poukazy

Dárkový poukaz si můžete vytisknout po zakoupení hry v našem e-shopu v odkaze Dárkový poukaz, či zakoupit na místě.

  • Firemní benefity

Přijímáme firemní benefity formou FKSP, objednávky zasílejte na email, nebo využijte kontaktní formulář.
Nepřijímáme firemní benefity jako Benefit plus, Sodexo, Ticket benefit, Unišek.

  • Fakturace firemních akcí a služeb

Pro vystavení faktury za zakoupené služby nás prosíme kontaktujte v kontaktním formuláři – záložka Kontakt.

  • FKSP

Umožňujeme využití fondů FKSP k zaplacení únikových her. V případě, že chcete využít fondy FKSP, zašlete nám v kontaktním formuláři fakturační údaje, název a počet zakoupených her, částku kterou budete čerpat z fondu FKSP a jméno zaměstnance, na kterého máme fakturu vystavit.

  • Informace ke slevovým kuponům.

Pravidla využití slevových kuponů se řídí pravidly uvedenými v zakoupené akci a pravidly příslušného slevového portálu.

  • Provozní doba

Volné termíny jsou k nahlédnutí v záložce Online rezervace. Provozní doba je dle objednaných termínů.

  • Kde najdu nabídku vašich her?

Přehled her najdete v záložce Extreme rooms.

  • Kolik může přijít hráčů na 1 místnost / 1 hru?

Počet hráčů na 1 pokoj = 1 hru se pohybuje od 1 do pěti hráčů v závislosti na podmínkách dané hry. Počet hráčů na hru naleznete u příslušné hry či pod konkrétní akcí.

  • Jak vás mohu kontaktovat?

Pro kontakt využijte prosíme kontaktní formulář, který naleznete v záložce Kontakt.

  • Jaké je sociální zázemí pro hráče?

V hracích prostorech se můžete pohodlně posadit A využít sociálního zařízení. Vedle herny najdete skvělou restauraci  U Havlíčků.

  • Pro koho jsou hry určeny a přístupny?

Naše hry jsou koncipovány pro všechny věkové kategorie. Věk pro hru naleznete vždy v záložce dané hry. Prostory hracího místa jsou podzemní, proto upozorňujeme na sníženou přístupnost pro vozíčkáře. Hry jsou koncipovány v českém jazyce, pokud hra obsahuje možnost dalšího jazyka, je vždy u hry uveden.

  • Reklamace služby

Službu je možné reklamovat v případě, kdy nebyl z důvodu organizátora zpřístupněn objednaný termín, došlo k závažným komplikacím v hratelnosti hry zaviněných provozovatelem. Reklamace se nevztahuje na dílčí komplikace, jako je neschopnost hráče vyřešit úkol v časovém limitu. Hráč má možnost při hře využít nápověd. Reklamace her zakoupených přes slevový portál se řídí pravidly reklamace daného slevového portálu.

  • Můj dotaz nebyl uveden v přehledu dotazů. 

Pokud jste nenalezli v přehledu dotazů Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat v kontaktním formuláři v záložce Kontakty.

Bezpečnostní kód::
security code
Prosím, zadejte bezpečnostní kód:

Odeslat