+420 725 921 868 info@extreme-escape.cz

Dotazy

 

  • Jak rezervovat hru?

Rezervaci termínu provedete v online rezervačním systému. Pro přihlášení do rezervačního systému vytvořte svůj uživatelský profil a přihlašte se. Online kalendář k rezervaci naleznete v záložce “Online rezervace”.

  • Jak zakoupit hru?

Hru můžete zakoupit online v našem e-shopu, či přímo na místě při příchodu na rezervovaný termín platbou v hotovosti. V tuto chvíli není možné platit na místě přes platební terminál, lze použít na místě pouze hotovost. Využít můžete též časově omezených nabídek či slev na další návštěvu.

  • Volné termíny

Do volných termínů můžete nahlédnout v záložce Online rezervace, kde je dostupný kalendář volných termínů (i bez přihlášení).

  • Změna či storno rezervace

Změnu či storno rezervace můžete provést ve Vašem uživatelském účtu, či zanecháním zprávy v kontaktním formuláři v záložce “Kontakty”.

  • Možnosti platby

Hru můžete zakoupit přímo v e-shopu, kde provedete platbu převodem, či na místě v hotovosti.

  • Jaká je náročnost her?

Časový limit pro hru naleznete vždy v popisu konkrétní hry. Zde je též přehledně uvedeno, pro koho je hra určena, či zda má nějaká omezení.

  • Jak se k vám dostanu?

Autem, tramvají č. 14 a 11 či autobusem 124, 139, 188 nebo 196 na zastávku Pod Jezerkou. Konkrétní adresu i s mapou najdete v záložce “Kontakty”.

  • Využití slevových voucherů a kuponů

Slevový voucher či kupon uplatníte při online rezervaci uvedením zakoupeného čísla kuponu v rezervačním formuláři do kolonky číslo voucheru.

  • Dárkové poukazy

Dárkový poukaz si můžete vytisknout po zakoupení hry v našem e-shopu v odkaze Dárkový poukaz, či zakoupit na místě.

  • Fakturace firemních akcí a služeb

Pro vystavení faktury za zakoupené služby nás prosíme kontaktujte v kontaktním formuláři – záložka “Kontakty”.

  • Informace ke slevovým kuponům.

Pravidla využití slevových kuponů se řídí pravidly uvedenými v zakoupené akci a pravidly příslušného slevového portálu.

  • Provozní doba

Volné termíny jsou k nahlédnutí v záložce Online rezervace. Provozní doba je dle objednaných termínů.

  • Kde najdu nabídku vašich her?

Přehled her najdete v záložce “Extreme Rooms”.

  • Kolik může přijít hráčů na 1 hru?

Počet hráčů na 1 hru se pohybuje od dvou do pěti hráčů. Počet hráčů na hru naleznete u příslušné hry či pod konkrétní akcí.

  • Jaké je sociální zázemí pro hráče?

V hracích prostorech se můžete pohodlně posadit a využít sociálního zařízení.

  • Pro koho jsou hry určeny a přístupny?

Naše hry jsou koncipovány pro všechny věkové kategorie. Věk pro hru naleznete vždy v záložce dané hry. Prostory hracího místa jsou podzemní, proto upozorňujeme na sníženou přístupnost pro vozíčkáře. Hry jsou koncipovány v českém jazyce, pokud hra obsahuje možnost dalšího jazyka, je vždy u hry uveden.

  • Reklamace služby

Službu je možné reklamovat v případě, kdy nebyl z důvodu organizátora zpřístupněn objednaný termín, došlo k závažným komplikacím v hratelnosti hry zaviněných provozovatelem. Reklamace se nevztahuje na dílčí komplikace, jako je neschopnost hráče vyřešit úkol v časovém limitu. Hráč má možnost při hře využít nápověd. Reklamace her zakoupených přes slevový portál se řídí pravidly reklamace daného slevového portálu.

  • Můj dotaz nebyl uveden v přehledu dotazů. 

Pokud jste nenalezli v přehledu dotazů Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat v kontaktním formuláři níže.

Bezpečnostní kód::
security code
Prosím, zadejte bezpečnostní kód:

Odeslat