Jak rezervovat hru?

Rezervaci termínu proveďte výhradně v online rezervačním systému. Stačí vybrat danou hru a vyplnit požadované údaje ve vybraném termínu. V případě problémů nás neváhejte kontaktovat přes formulář níže.

  • Jak zakoupit hru?

Hru můžete zakoupit online v našem e-shopu, či přímo na místě při příchodu na rezervovaný termín platbou v hotovosti. V tuto chvíli není možné platit na místě přes platební terminál, lze použít na místě pouze hotovost.
Můžete též zakoupit dárkový poukaz, a to jak v elektronické tak tištěné formě.

  • Volné termíny

Do volných termínů můžete nahlédnout v záložce Rezervace, kde je dostupný kalendář volných termínů.

  • Změna či storno rezervace

Pro změnu či storno rezervace nás kontaktujte co nejdříve – v případě her zakoupených v našem e-shopu je nutné změnu provést (oznámit) nejpozději 24 hodin před rezervovaným termínem.

  • Možnosti platby

Hru můžete zakoupit přímo v e-shopu, kde provedete platbu převodem či kartou. V případě platby na místě je možné platit pouze hotově.

  • Jak se k vám dostanu?

Autem, tramvají č. 14 a 11 či autobusem 124, 139, 188 nebo 196 na zastávku Pod Jezerkou. Konkrétní adresu i s fotografie domu, kde nás hledat, najdete v záložce “Kontakty”.

  • Využití slevových voucherů a kuponů

Slevový voucher či kupon uplatníte při online rezervaci uvedením zakoupeného čísla kuponu v rezervačním formuláři do kolonky číslo voucheru.

  • Dárkové poukazy

Dárkový poukaz si můžete vytisknout po zakoupení hry v našem e-shopu, pokud jste zvolili poukaz elektronicky, nebo jej můžete obdržet v tištěné formě poštou či přebrat na provozovně.

  • Fakturace firemních akcí a služeb

Pro vystavení faktury za zakoupené služby nás prosíme kontaktujte v kontaktním formuláři – záložka “Kontakty”.

  • Provozní doba

Volné termíny jsou k nahlédnutí v záložce Rezervace. Provozní doba je dle objednaných termínů.

  • Kde najdu nabídku vašich her?

Přehled her najdete v záložce “Extreme Rooms”.

  • Kolik může přijít hráčů na 1 hru?

Počet hráčů na 1 hru se pohybuje od dvou do pěti hráčů. Počet hráčů na hru naleznete u příslušné hry či pod konkrétní akcí.

  • Jaké je sociální zázemí pro hráče?

V hracích prostorech se můžete pohodlně posadit a využít sociálního zařízení.

  • Reklamace služby

Službu je možné reklamovat v případě, kdy nebyl z důvodu organizátora zpřístupněn objednaný termín, došlo k závažným komplikacím v hratelnosti hry zaviněných provozovatelem. Reklamace se nevztahuje na dílčí komplikace, jako je neschopnost hráče vyřešit úkol v časovém limitu. Hráč má možnost při hře využít nápověd. Reklamace her zakoupených přes slevový portál se řídí pravidly reklamace daného slevového portálu.

  • Můj dotaz nebyl uveden v přehledu dotazů. 

Pokud jste nenalezli v přehledu dotazů Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat v kontaktním formuláři níže.

Bezpečnostní kód::
security code
Prosím, zadejte bezpečnostní kód:

Odeslat